Najmodniejszy makijaż ślubny w 2018 roku

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Zapewne każda z Was już wie jaki kolor zdominuje rok 2018. Oczywiście będzie, decyzją opiniotwórczego instytutu Pantone - fiolet, a dokładniej ultrafiolet! Ulubiony kolor mojej córki...mój niekoniecznie. Ale za to uwielbiam ten kolor w makijażu. Fiolet połączony ze złotem, miedzią, różem, szampańskim beżem, brokatem, brązem...no porostu obłęd. Odcieni fioletu w swoim kufrze mam sporo, teraz ten kolor ma już na paznokciach, a i sukienkę w tym kolorze udało mi się także kupić.

Przyrównując kolor ubiegłego roku- głęboką zieleń i tegoroczny hit stwierdzam, ze mój dom jest bardzo modny. W moim pokoju króluje butelkowa zieleń na ścianach- kocham zielony! A u córki ściany ociekają fioletem- istny przypadek.



Ok! ale mój blog nie pisze o kolorze ścian, ale o kolorze makijażu. Więc pokazuję Wam kilka zdjęć, przesłanych przez przesympatyczną Paulinę, którą miałam przyjemność malować co prawda w sezonie 2017 ale Jej makijaż idealnie pasuje do tego, którym chciałabym zdominować klasyczny brąz ze złotem.





makijaz ślubny, wizaż ślubny, makijażystka kraków, fioletowy makijaż ślubny, makijaż ślubny z dojazdem, makijażystka zielonki, makijaż w odcieniach fioletu, z czym połączyć fioletowy makijaż, cat yes, smoky eyes, makijaż w kolorach pantone, ultrafiolet, ambasada makijazu

Leave a Comment