Sanoflore- Kosmetyk Idealny

czwartek, 23 maja 2013

Dobry wieczór :)

Rozmyślacie już o planach na wakacje? Co, gdzie, z kim i za ile? A zastanawiałyście się jak pomieścić wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy do walizki aby za bagaż nie zapłacić fortuny? ... No właśnie- ja też mam z tym problem. Dlatego postanowiłam podzielić się
z Wami moim ostatnim odkryciem, kosmetykiem dobrym na prawie wszytko!
A mianowicie mam na myśli produkt marki Sanoflore: Huile Des Delices. Po polsku: suchy olejek :)
Produkt w 100% pochodzenia naturalnego, przyjemnie pachnie, w sprayu więc szybciutko się go nakłada, a on równie szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Idealny do nawilżania i ujarzmienia puszących się włosów(zastosuj przed umyciem włosów aby uniknąć posklejanych i tłustych strąków- absurdalne ale naprawdę działa), ekspresowo nawilża skórę- nie ważnie czy wysuszoną przez mróz czy słońce. Możesz też nim zastąpić krem do twarzy. Olejek doda cerze zdrowego blasku.
Brzmi chyba fajnie? Jednym jedwabistym olejkiem zastąpić możesz balsam do ciała, krem do twarzy, odżywkę do włosów... 
Możesz go nabyć w aptece za ok 50zł (125ml)

Dodam dla wtajemniczonych, że idealnie nadaje się do sesji zdjęciowych!
I że nie jest to artykuł sponsorowany :)
A inne kosmetyki 3w1 znajdziecie TUTAJ

Chętnie zapoznam się z Waszymi wakacyjnymi ulubieńcami! Piszcie co warto spakować na wakacje.


Leave a Comment

Two Differences pisze...

krem nawilżający na pewno :) i dobry filtr :)

www.marzenabartosz.pl pisze...

oo pierwszy raz widzę ten produkt;)

Kolorowy Świat Ani pisze...

Ja tez pierwszy raz widze ten olejek, ale przyznam, ze srednio lubie sie z olejkami wiec raczej nie dla mnie ten produkt .Ja na wakacje polecam miec ze soba wode termalna, swietnie odswieza skore :)