Jesienny Manicure

czwartek, 27 września 2012

witajcie juz jesiennie ale nadal ciepło ;)

bardzo milo mi poinformować, że rozwijam kolejną pasje oraz siebie ;) Mianowice tydzień temu ukończyłam profesjonalny kurs przedłużania paznokci, ich zdobnictwa, a także pielęgnacji. Obecnie jestem jeszcze na etapie licznych treningów na moich modelkach by już niedługo zasiąść za profesjonalnym stolikiem i z paznokciami tak jak z makijażem, tworzyć cuda.

Dziś moje pierwsze amatorskie zdjęcie tradycyjnego manicuru oraz prostego malowania, w jesiennym klimacie...

Co powiecie na taki zestaw kolorystyczny?





 pod kolor lakieru dobrałam także idelnie pasujące do paznokci cienie do powiek...dzięki nim stworze jesienny makijaż.


w sesji udział wzięły lakiery Inglot nr 973 (brąz) oraz nr 356 (pastelowy pomarańcz)

Leave a Comment

ElaKonfacela pisze...

Bardzo fajne połączenie :-)