Makijaż Wieczorowy- Sesja Buduarowa- Makijaż Kobiecy

poniedziałek, 13 maja 2013

Dobry wieczór :)

Nadrabiam zaległości internetowe. Wasze posty przeczytane teraz kolej na napisanie czegoś u siebie :)

Pora na owa publikacje jest zdecydowanie odpowiednia...bo będzie łóżko, będzie pościel, będzie seksownie ale zarazem subtelnie i kobieco- a co!

Zdjęcia Beaty i Kasi to jak w większości przypadków sprawka Julity. Szalona Beata ściągnęła z Edynburga swoją przyjaciółkę Kasię, właśnie po to by obie mogły sobie sprawić nie lada przyjemność, by mieć piękne zdjęcia, by po prostu się uszczęśliwić!

Ja tradycyjnie malowałam dziewczyny. Po krótkiej rozmowie z Beatą odrazu wiedziałam, że to wulkan energii dlatego zrezygnowałam z delikatnego  makijażu i postawilam na make-up buduarowy, więc bardzo intensywny i wyraźny. Kasia bardziej powściągliwa otuliła się w kolory lekkiej szarości i różu i fioletu....

Zobaczcie jak nam wszystkim poszło.






















mam nadzieję, że Wam się podobało... idę spać. Do zobaczenia rano :*

Leave a Comment

Asia Walczyk pisze...

Naprawdę świetna sesja :)