Sesja Glamour W Pałacu Bonerowskim

poniedziałek, 17 marca 2014

Dziś będzie wytwornie i elegancko. Pokażę Wam efekt naszej sesji, którą zrobiłyśmy po kobiecym maratonie buduarowym. Było nam mało pięknych Pań i chciałyśmy wykorzystać przy okazji to piękne pałacowe wnętrze.

Piękna modelka Magda pomogła nam stworzyć końcowy efekt.
Włosy jak zawsze upinała Agnieszka Pyrek z salonu Cre'tif. Byłyśmy w szoku z Julitą, że tak misterne upięcie można było wykonać w 15min!!

Ja zajęłam się makijażem. Do tej pięknej sukni wybrałam klasyczny makijaż... zobaczcie efekty.




























Fotografia: Julita Pająk
Makijaż: Sylwia Kozera
Włosy: Agnieszka Pyrek
Modelka: Magda
Suknia: Ślub z Bostonem
Miejsce: Pałac Bonerowski

Leave a Comment

KOSMETOLOGIA NATURALNIE pisze...

Szczena mi opadła, przepiękna sesja! Modelka, makijaż, wnętrze, suknia... No i te zdjecia... Wspaniałe!

krzykla pisze...

Pięknie :)

Anonimowy pisze...

Podoba mi sie artykul o kosmetykach Chanel,jest bardzo pomocny:-)
Sesja zdjeciowa z ta czerwona sukienka nie podobala mi sie,zbyt wiele jest w niej kontrastow,dzieki czemu wydaje sie sztuczna,mam rowniez zastrzezenia do makijazu modelki.Twoj blog jest profesjonalny i dzieki temu mozna czerpac z niego bogate inspiracje.