Kosmetyki Kolorowe Warte Polecenia

środa, 19 czerwca 2013

hej!

Dziś pokaże Wam moje nowe nabytki, które z trudem już upycham do kuferka ale jak widze te wszytskie cuda w perfumerii to mam wrażenie, że wszystkiego mi jeszcze brakuje lub przydały by się nowe.
Pewnie też tak macie?
Fashionistkom ciągle brakuje ciuchów, nam makijażystkom kosmetyków :)

Starałam się być rozsądna w zakupach i postawiłam na moją ukochaną markę CHANEL. Do już bardzo bogatej kolekcji błyszczyków  tej firmy, dokupiłam kolejne...Uwielbiam je za gęstą konsystencję, piękne kolory i za trwałość. Mowa oczywiście o Levres Scintillantes (Sephora 113zł ) a także ulubione błyszczyki przyszłych Panien Młodych, które na ustach tworzą piękną taflę lekkiego koloru- Aqualumiere Gloss    
 ( Sephota 117zł). Do kolekcji dołączyła też pomadka z najnowszej serii Rouge Coco Shine w pięknym brzoskwiniowo- różowym kolorze, która nadaje lekkiego koloru i świetnie pielęgnuje usta( Sephora 144zł). 






Brakowało lub nie w moim kuferku bronzera (to nic, że mam już 4). Chciałam się skusić na ziemię egipska bo przyznam, że jeszcze jej mój kuferek nie gościł. Wybrałam jednak szybko dostępna Terracottę Guerlaina, odcień medium- w sam raz na lato! I przyznam, że ją pokochałam. Rozprowadza się bez smug, można łatwo stopniować intensywność "opalenizny". Jest niemal matowa, więc można nią też fajnie modelować twarz. Mam nadzieję, że będzie też dosyć wydajna ;)  ( Sephora 209zł). Lada dzień zobaczycie ją w akcji na policzkach modelek ;)


Leave a Comment

Unknown pisze...

jaka elegancja

Pestka pisze...

Wakacyjnie, letnio i soczyście ;)

Asia Walczyk pisze...

elegancko :)

Deilephila pisze...

:)

puderek pisze...

Jak dla mnie jednak za drogo.

Ambasada Makijażu pisze...

Jakoś nie zawsze idzie w parze z ceną ale te kosmetyki są jej warte :) pamietajcie, że sa dni VIP w spehorze i wszytko mozna kupić 20% taniej ;)