Rzęsy metodą 1:1- Doklejanie Rzęs- Sztuczne Rzęsy

środa, 3 października 2012

Dziesiejszy dzień zaczął się pracowicie -ale praca, którą się lubi pracą nie jest, wiec od razu mogę powiedzieć, że to był miło spędzony czas na analizowaniu pomysłów i życia:) 
Moja modelka, jeśli chce się ujawnić to proszę bardzo :) Postanowiła, zmienić swoje spojrzenie na bardziej zmysłowe,  a także pragnęła zaoszczędzić czas przy codziennym makijażu...już nie wspomnę o tym, że demakijaż też należał do nielubianych codziennych czynności. 
Po ostatnich makijażowych metamorfozach pokaże Wam metamorfozę rzęs.
Oczywiście rzęsy są doklejone metodą 1:1. 



Metoda ta polecana jest dla kobiet, które oszczędzając czas pragną by ich spojrzenie wyglądało pięknie, naturalnie i zmysłowo każdego dnia, przez wiele tygodni, bez potrzeby codziennego malowania rzęs.  Relaksująca procedura aplikacji rzęs zajmuje od 2 do 3 godzin-wszytko w zależności od ilości rzęs. Możesz także zagęścić i przedłużyć rzęsy w zewnętrznych kącikach oczu dla uzyskania zalotnego spojrzenia. Przyklejone rzęsy są lekkie, wyglądają i zachowują się jak prawdziwe. Można się w nich kąpać i pływać, pozostają nienaruszone również pod wpływem ciepła. Bardzo dużym atutem rzęs przyklejanych 1:1 jest ich wyjątkowa trwałość. Rzęsy utrzymują się na naturalnych rzęsach tak długo, jak długa jest żywotność naturalnych rzęs, a zatem nawet do 2,5 miesiąca. Ponieważ rzęsy wypadają w różnych cyklach wzrostu, wskazane jest dla utrzymania najlepszego efektu uzupełniać je co 3 do 5 tygodni.


Zalety:
- piękne, długie, uwodzicielskie rzęsy o każdej porze dnia
- bardzo naturalny efekt rzęs - mimo mocnego przedłużenia i zagęszczenia wyglądają jak naturalne
- wyjątkowa trwałość rzęs nawet do 2,5 miesiąca
- możliwość skutecznego wymodelowania oka, dostosowana indywidualnie do urody klientki 



Modelując oko rzęsami jedwabno-syntetycznymi używam rzęs różnej długości aby efekt był bardzo naturalny.



Zazwyczaj koszt przedłużenia to ok. 150zł- według mnie nie jest to ogromny wydatek, zważywszy na fakt, że używając tak popularnego tuszu jak YSL Faux Cils (150-170zł) -czyli tuszu tworzącego efekt sztucznych rzęs- starcza nam on także na miesiąc ponieważ dość szybko wysycha i trzeba kupić nowy.


I co powiecie?












Leave a Comment

Unknown pisze...

Jestem zachwycona efektem i polecam każdej Pani!!!

Flora pisze...

OMG!!! też tak chce!!!

ElaKonfacela pisze...

Super sprawa! Ja maluję się codziennie do pracy i każdego ranka tracę na to sporo czasu a demakijaż po męczącym dniu robię jak za karę.

Deilephila pisze...

No właśnie chciałam zapytac czy to nie oczęta Julity ;)I zgadłam:D Super efekt!!!

CZARY Z DREWNA pisze...

ja się przyznaje ze też mam, lubię i chyba szybko nie zrezygnuję:)
a cena zabiegu w cenie dobrego tuszu przemówiła do mnie i zamiast kupować kolejny drogi tusz, zrobiłam rozeznanie i umówiłam się na wizytę.

dziękuję za wizytę :)

CZARY Z DREWNA pisze...

za wizytę u mnie na blogu oczywiście :)