Zdjęcia Portretowe

piątek, 29 czerwca 2012

Pamiętacie mojego starszego posta dotyczącego najdziwniejszych miejsc w których miałam okazje malować modelke? Była to sesja z wampirem na Rynku Głównym w Krakowie...
Ciekawe pomysły masz też Piotr :)
Dzień zapowiadał się na słoneczny, więc umówiliśmy się na zdjęcia w plenerze. Nic nie zapowiadało, że nagle może się rozpadać-ale stało się. Zaczęliśmy szukać odpowiedniego, zadaszonego miejsca na zdjęcia. Bo skoro już jesteśmy w komplecie to szkoda było tego nie wykorzystać. Z centrum Krakowa przenieśliśmy się do Balic...był tam wiadukt, który gwarantował nam schronienie przed deszczem, a jednocześnie dawał fajny klimat na zdjęcia. Wszytko ok tylko gdzie tu zaparkować jak wszędzie są zakazy??  Niewiele myśląc zawróciliśmy. Ja i modelka, uczestniczka popularnego show You Can Dance, zostałyśmy w samochodzie na parkingu. O dogodnym miejscu na przebranie i wykonanie makijażu nie było co marzyć. Zrobiłyśmy małe zamieszanie w samochodzie i podczas ulewy, za zaparowanymi szybami stworzyłyśmy efekt widoczny na zdjęciu poniżej. Ciasno było, deszczowo, zimno ale zdjęcia jak zwykle super. I Basia i Piotr nieźle się napracowali przy ujęciach, oczywiście byłam ich asystentem od trzymania blendy ;)
Trudne warunki pracy wynagrodziliśmy sobie gorącą czekoladą w klimatycznym Rogatym Ranczo i miłą rozmową.



makijaż wykonałam ja
zdjęcia Piotr Piątek
modelka Basia Węgorzewska

Leave a Comment

Unknown pisze...

Śliczna modelka! Nieźle wybrnęliście z opresji. Nawet lepiej, że lało, inaczej nie powstało by takie ekstra zdjęcie!